Jump to content

Wtf Dennis

Registered
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    0%

Community Reputation

0 Neutral

About Wtf Dennis

  • Rank
    New Botter
  1. |w| Constructor [REWRITTEN 2.0] [ABC2 L10]

    I've done that as well, the name is constantly null. There's not really anything I can do to change it. I've deleted the file several times, re-downloaded the updated client and nothing. Hope this can be resolved. I just got the bot for 82 construction and I've already done 74-78 by hand. Lol Fortunatly before this issue the bot got me 50-74. It runs flawlessly when its working
  2. |w| Constructor [REWRITTEN 2.0] [ABC2 L10]

    Yeah man I don't know what it could be. Deleted everything involving tribot. Don't understand what I'm doing wrong
  3. |w| Constructor [REWRITTEN 2.0] [ABC2 L10]

    Yeah, I'm using the demon butler. I've reset it and re downloaded. Done every possible option I could think of. Makes one larder, calls butler, doesn't talk to him, and just keeps calling him over and over.
  4. |w| Constructor [REWRITTEN 2.0] [ABC2 L10]

    Still doesn't recognize the butler after the client fix.
  5. TRiBot Release 9.305_11

    For some reason with the construction bot, it still doesn't recognize the demon butler. Just keeps calling him over and over.
  6. |w| Constructor [REWRITTEN 2.0] [ABC2 L10]

    Hey, ever since about 9 hours ago, the bot keeps going to house options and calling the servant when the servant is right next to him and won't do anything else. Already tried everything having to do with the servant. There is 1m in money bag and the option is already preset to retrieve 24 oak planks. Also tried it without having the right preset. Don't know what else to do. Also already have bell installed and everything. Client just wont go past the 'calling butler' mode
  7. Okay, I got the arrows to loot. But it picks up a shit ton of useless stuff as well and eats food to make room. I completely regret getting this bot and would not recommend it. Won't even cammy tab in bank. It's fairly decent for melee other than the cammy teleport issue. But I'm getting better results with free scripts. It's kind of ridiculous. Not trying to offend you but being honest. The script is sloppy
  8. Also, Idk if i'm doing something wrong but it wont pick up arrows for me either. I have tried several different ID's from runelocus, runehq, and itemdb. None work for bronze arrows
  9. works better now, still messes up by clicking opposite side of the hill and take like 1-5 mins to reaggrivate. Also when it runs out of food and says 'banking for supplies'. It won't click cammy tab or reaggrivate. Just sits there. Even when I have transportation method set to camelot tabs EDIT: however if I click the cammy tab while bot is still running it will run to bank and resupply on food and run back. But it won't click on the tab itself.
  10. if it walked to 2546, 3762 that would be perfect. Sorry, I don't know how to change it myself if possible. new to botting. Also it's for north waterbirth
  11. says renewing aggression, then walks away but not faraway enough to reaggrivate them, then walks back to crabs and repeat. Wish I would have known about the free trial before purchasing..
  12. Yeah it won't do anything for me at this point. Just purchased 28 days and it keeps messing up.
×